NY TRØJESPONSOR: ALLE DØRE ER STADIG ÅBNE ?>










  • FLERE STATISTIKKER


NY TRØJESPONSOR: ALLE DØRE ER STADIG ÅBNE






New Balance har siden 2015 været Liverpools trøjesponsor i en aftale til en værdi af £45m om året. Aftalen udløber i slutningen af næste sæson, og den nylige afsløring af næste års udetrøje kan derfor meget vel være en af de sidste med New Balance som sponsor.

Tidligere på året forlød det, at Liverpool var meget tæt på at lukke en aftale med Nike om et sponsorat, der ville sikre Liverpool den mest lukrative trøjesponsoraftale i engelsk fodbolds historie. Men en sådan aftale er slet ikke så tæt på, som det tidligere har været raporteret, skriver Liverpool Echo.

Ifølge lokalavisen lytter klubben stadig fra tilbud fra en lang række tøjmærker - inklusive klubbens nuværende sponsor New Balance. Skal aftalen forlænges, skal New Balance dog grave dybt i lommerne, da klubben forventer et markant højere beløb end de nuværende £45m årligt.

Manchester City har netop underskrevet en 10-årig aftale med Puma til en værdi af £65m årligt, mens både Arsenal og Chelsea efter sigende får £60m årligt ud af deres aftaler med henholdsvis Adidas og Nike.








Kunne du lide denne artikel?




Seneste nyheder















Bliv medlem - FRA KUN 25,- pr. måned