LFC Family DK











FAQ


Her vises en liste over de problemer, vores brugere oftest står overfor. Denne liste bliver opdateret løbende.

Hvordan ændrer jeg mine kortoplysninger?

Det er ikke muligt at ændre dine kortoplysninger, for dig som bruger. Hvis det er fordi du ved, at du har spærret dit kort, eller det er udløbet, og gerne vil sikre dit medlemskab hos LFC Family DK, så kan du vente til dit abonnement skal hæves igen - lykkedes det ikke at hæve fra dit kort, vil din bruger blive inaktiv, og det vil du få en e-mail om. Logger du derefter ind igen, vil du få vist en guide til, hvordan du tilkobler et nyt kort.


Når jeg logger ind, vises kun en cirkel der drejer rundt

Det kan skyldes to ting. Enten har din browser slået Javascript fra - det skal være slået til, for at kunne benytte vores side. Derudover anbefaler vi også, at man holder sig fra Internet Explorer, og istedet for benytter Chrome eller Safari, da de er mere "up-to-date" end førstenævnte. Det kan også skyldes, hvis du er ny bruger som ikke har været logget ind før, at der er sket noget i forbindelse med oprettelsen af din bruger. Hvis du har tjekket første trin, og du benytter enten Chrome eller Safari, så bedes du sende en mail til kontakt@unlimitedworld.dk og fortælle hvilket problem du oplever - så vil vores tekniker hjælpe så hurtig som muligt.


Der skete en fejl da jeg oprettede min bruger

Hvis du har oplevet problemer under oprettelsen af dit medlemskab, så kan det være, at du ikke har fået betalt for dit medlemskab endnu. For at gøre dette, og dermed "åbne" for dit medlemskab og din bruger, skal du logge ind med dine oplysninger. Herefter bliver du mødt med en skærm der siger "Inaktiv". Følg trinene for at nå til betalingen.


Jeg har fået en mail omkring fornyelse af mit medlemskab?

Dit medlemskab hos LFC Family DK er et abonnement som gentegnes automatisk. Det vil sige, når det er tid til at forny dit abonnement, så klarer vores system det automatisk og derfor har du fået besked fra os. Du behøver altså ikke gøre noget selv, for at forny dit abonnement og sikre alle dine fordele hos LFC Family DK.


Hvorfor er min bruger inaktiv?

Det kan der være flere grunde til. Hvis du logger ind på en computer, på lfcfamily.dk, så vil der stå eksempler på grunde til, at din bruger er inaktiv. Her vil der også stå hvad du skal gøre, for at åbne for din bruger (igen).


Når jeg vil oprette mig, får jeg besked om at min mail allerede er i brug?

Så er du allerede medlem. Prøv at logge ind - hvis du ikke kan huske din kode, kan du trykke "Glemt adgangskode?" lige under log ind formularen, så får du tilsendt en mail hvor du kan oprette en ny adgangskode. Herefter kan du logge ind med din e-mail og din nye adgangskode.


Hvorfor står der, at jeres side ikke er sikker?

Det skyldes, at vi mangler et SSL-certifikat. Du skal dog ikke være bange for, at dine kortoplysninger er blottede. Vi benytter ePay til betaling, som sørger for den nødvendige sikkerhed, så dine kortoplysninger er 100% sikret hos ePay.


Hvilken browser skal jeg benytte?

Vi vil råde dig til at benytte Chrome eller Safari. En browser som Internet Explorer understøtter ikke meget af den "nye teknologi", og kan derfor give problemer med vores hjemmeside.